Discord
Événements
Derniers sujets
» 2018 10 27 et 28 : Tournoi de shôgi à Lyon
Jeu 16 Aoû 2018 - 22:06 par Wor

» Groupe "Shogi France" sur Shogi Wars
Jeu 16 Aoû 2018 - 20:10 par gunjin

» IDF : 1er Open EPITANIME 2018 / 2-3 juin 2018
Jeu 16 Aoû 2018 - 20:07 par gunjin

» Resultat des parties inter club
Mer 15 Aoû 2018 - 23:50 par kire

» Open de l'Hana dimanche 13 mai 2018
Mer 15 Aoû 2018 - 23:47 par kire

» Tournoi du Printemps 2018 (dimanche 25 mars)
Mer 15 Aoû 2018 - 23:45 par kire

» Jouez au shogi contre un hamster !
Ven 3 Aoû 2018 - 15:45 par gunjin

» De passage en Anjou avec mon shōgi et mon dōbutsu shōgi
Jeu 2 Aoû 2018 - 14:30 par Léopard

» 24è Open de Colmar - 29+30 Septembre 2018
Jeu 2 Aoû 2018 - 11:19 par bakashogi

Rechercher
 
 

Résultats par :
 

 


Rechercher Recherche avancée

Les posteurs les plus actifs du mois
bakashogi
 
kire
 
gunjin
 
Gautier
 
KENAYU
 
Wor
 
LeowW
 
Léopard
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Aller en bas

Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Message par Léopard le Sam 20 Sep 2014 - 13:21

Dobutsu estas japana tabulludo por du ludantoj, simila al ŝakludo. La eta tabulo enhavas 12 fakojn aranĝitajn laŭ tri kolumnoj (A, B, C) kaj kvar linioj (1, 2, 3, 4). Fronte al la linio n-ro 1, kiu reprezentas la ĉielon, logike troviĝas la ĉielludanto; kaj fronte al la linio n-ro 4, kiu reprezentas la arbaron, troviĝas la arbarludanto.
Je la komenciĝo de la ludado, ĉiu el la 2 ludantoj havas kvar bestajn pecojn sur la tabulo: unu ĝirafon, unu kokidon, unu leonon kaj unu elefanton.

La arbarludanto havas sian elefanton en la fako A4, sian leonon en B4, sian ĝirafon en C4 kaj sian kokidon en B3.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la ĉielo sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la ĉielo, ĝi povas iĝi kokino.

Male, la ĉielludanto havas sian ĝirafon en la fako A1, sian leonon en B1, sian elefanton en C1 kaj sian kokidon en B2.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la
arbaro sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la arbaro, ĝi povas iĝi kokino.

Oni scias al kiu apartenas besto rigardante ĝiajn piedojn.
ili estas direktataj al la posedanto.

La unuopaj specoj de bestaj pecoj diferenciĝas en maniero, per kia ili moviĝas sur la luda tabulo, sed ĉiu moviĝas nur je unu fako.
La elefanto moviĝas diagonale; la ĝirafo moviĝas sur kolumnoj kaj linioj; la leono moviĝas en libervola direkto, t.e. sur ĉiujn fakojn cirkaŭen; kaj la kokido moviĝas nur antaŭen.

Iu kontraŭludanta besto estas kaptita, kiam besto alvenas sur ĝia fako. Ĉiu kaptita besto iĝas tuj bestoj de la kaptanta ludanto. Ĝi restas sur la tablo, videbla de la kontraŭludanto ĝis la ludanto remetas ĝin en la ludo sur malplena fako.
Oni rajtas remeti nur unu beston je ĉiu ludvico kaj tio anstataŭas moviĝon de peco sur la tabulo (oni ne movas beston dum vico, kiam oni elektis remeti kaptitan pecon en malplenan fakon.)

VI POVAS LUDI TIE : http://81dojo.com
vi elektas "catch the lion"
avatar
Léopard
Pion promu
Pion promu

Nombre de messages : 98
Date d'inscription : 10/04/2013

http://esperanto.eklablog.com/#top

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum