Juillet 2017
LunMarMerJeuVenSamDim
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendrier Calendrier

Derniers sujets
» Japan expo 2017
Hier à 18:31 par bahamut2595

» Championnat de France 2017
Mer 19 Juil 2017 - 22:05 par François

» 4ème Mémorial Frédéric Pottier
Mer 19 Juil 2017 - 8:34 par stephanelau

» devenir pro à 13 ans...
Jeu 29 Juin 2017 - 14:44 par bahamut2595

» Initiation au shogi pendant le temps périscolaire.
Mar 27 Juin 2017 - 23:03 par bakashogi

» Après-midi shogi - 18 juin - Paris XV
Lun 26 Juin 2017 - 14:13 par 13nrv

» Joueurs sur Paris (pas Rueil...) en 2017?!
Mer 14 Juin 2017 - 12:08 par mikikimb

» Tournoi de Liège - 10 juin 2017
Lun 12 Juin 2017 - 18:31 par bakashogi

» 4e Open de RAS
Lun 12 Juin 2017 - 10:34 par 13nrv

Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Les posteurs les plus actifs du mois
stephanelau
 
mikikimb
 
Léopard
 
Nanachou
 
François
 
bakashogi
 
bahamut2595
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Message  Léopard le Sam 20 Sep 2014 - 13:21

Dobutsu estas japana tabulludo por du ludantoj, simila al ŝakludo. La eta tabulo enhavas 12 fakojn aranĝitajn laŭ tri kolumnoj (A, B, C) kaj kvar linioj (1, 2, 3, 4). Fronte al la linio n-ro 1, kiu reprezentas la ĉielon, logike troviĝas la ĉielludanto; kaj fronte al la linio n-ro 4, kiu reprezentas la arbaron, troviĝas la arbarludanto.
Je la komenciĝo de la ludado, ĉiu el la 2 ludantoj havas kvar bestajn pecojn sur la tabulo: unu ĝirafon, unu kokidon, unu leonon kaj unu elefanton.

La arbarludanto havas sian elefanton en la fako A4, sian leonon en B4, sian ĝirafon en C4 kaj sian kokidon en B3.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la ĉielo sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la ĉielo, ĝi povas iĝi kokino.

Male, la ĉielludanto havas sian ĝirafon en la fako A1, sian leonon en B1, sian elefanton en C1 kaj sian kokidon en B2.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la
arbaro sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la arbaro, ĝi povas iĝi kokino.

Oni scias al kiu apartenas besto rigardante ĝiajn piedojn.
ili estas direktataj al la posedanto.

La unuopaj specoj de bestaj pecoj diferenciĝas en maniero, per kia ili moviĝas sur la luda tabulo, sed ĉiu moviĝas nur je unu fako.
La elefanto moviĝas diagonale; la ĝirafo moviĝas sur kolumnoj kaj linioj; la leono moviĝas en libervola direkto, t.e. sur ĉiujn fakojn cirkaŭen; kaj la kokido moviĝas nur antaŭen.

Iu kontraŭludanta besto estas kaptita, kiam besto alvenas sur ĝia fako. Ĉiu kaptita besto iĝas tuj bestoj de la kaptanta ludanto. Ĝi restas sur la tablo, videbla de la kontraŭludanto ĝis la ludanto remetas ĝin en la ludo sur malplena fako.
Oni rajtas remeti nur unu beston je ĉiu ludvico kaj tio anstataŭas moviĝon de peco sur la tabulo (oni ne movas beston dum vico, kiam oni elektis remeti kaptitan pecon en malplenan fakon.)

VI POVAS LUDI TIE : http://81dojo.com
vi elektas "catch the lion"
avatar
Léopard
Pion promu
Pion promu

Nombre de messages : 70
Date d'inscription : 10/04/2013

Voir le profil de l'utilisateur http://esperanto.eklablog.com/#top

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum