Janvier 2018
LunMarMerJeuVenSamDim
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendrier Calendrier

Derniers sujets
» 2018 01 12 : Soirée Shogi à Lyon
Ven 19 Jan 2018 - 18:13 par Nanachou

» 5ème SHOGIBANIZER
Jeu 18 Jan 2018 - 16:58 par bakashogi

» « Ryuo’s Work is Never Done » sur ADN !
Mar 16 Jan 2018 - 14:49 par neochapline

» World Shogi League - 2017
Lun 15 Jan 2018 - 18:22 par gunjin

» CANNES 2018
Mar 9 Jan 2018 - 19:03 par KENAYU

» le Shogi en ligne en 2018
Lun 8 Jan 2018 - 23:32 par Fritz Bobun

» Sessions d’entraînements/pédagogiques
Lun 8 Jan 2018 - 23:28 par Fritz Bobun

» Shogi à Lyon
Sam 6 Jan 2018 - 0:22 par Fritz Bobun

» Joueurs sur Bordeaux
Mar 2 Jan 2018 - 21:12 par Rekkae

Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Les posteurs les plus actifs du mois
Fritz Bobun
 
bakashogi
 
neochapline
 
Nanachou
 
KENAYU
 
Rekkae
 
gunjin
 
François
 
vicky13
 
christophew
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Message  Léopard le Sam 20 Sep 2014 - 13:21

Dobutsu estas japana tabulludo por du ludantoj, simila al ŝakludo. La eta tabulo enhavas 12 fakojn aranĝitajn laŭ tri kolumnoj (A, B, C) kaj kvar linioj (1, 2, 3, 4). Fronte al la linio n-ro 1, kiu reprezentas la ĉielon, logike troviĝas la ĉielludanto; kaj fronte al la linio n-ro 4, kiu reprezentas la arbaron, troviĝas la arbarludanto.
Je la komenciĝo de la ludado, ĉiu el la 2 ludantoj havas kvar bestajn pecojn sur la tabulo: unu ĝirafon, unu kokidon, unu leonon kaj unu elefanton.

La arbarludanto havas sian elefanton en la fako A4, sian leonon en B4, sian ĝirafon en C4 kaj sian kokidon en B3.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la ĉielo sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la ĉielo, ĝi povas iĝi kokino.

Male, la ĉielludanto havas sian ĝirafon en la fako A1, sian leonon en B1, sian elefanton en C1 kaj sian kokidon en B2.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la
arbaro sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la arbaro, ĝi povas iĝi kokino.

Oni scias al kiu apartenas besto rigardante ĝiajn piedojn.
ili estas direktataj al la posedanto.

La unuopaj specoj de bestaj pecoj diferenciĝas en maniero, per kia ili moviĝas sur la luda tabulo, sed ĉiu moviĝas nur je unu fako.
La elefanto moviĝas diagonale; la ĝirafo moviĝas sur kolumnoj kaj linioj; la leono moviĝas en libervola direkto, t.e. sur ĉiujn fakojn cirkaŭen; kaj la kokido moviĝas nur antaŭen.

Iu kontraŭludanta besto estas kaptita, kiam besto alvenas sur ĝia fako. Ĉiu kaptita besto iĝas tuj bestoj de la kaptanta ludanto. Ĝi restas sur la tablo, videbla de la kontraŭludanto ĝis la ludanto remetas ĝin en la ludo sur malplena fako.
Oni rajtas remeti nur unu beston je ĉiu ludvico kaj tio anstataŭas moviĝon de peco sur la tabulo (oni ne movas beston dum vico, kiam oni elektis remeti kaptitan pecon en malplenan fakon.)

VI POVAS LUDI TIE : http://81dojo.com
vi elektas "catch the lion"
avatar
Léopard
Pion promu
Pion promu

Nombre de messages : 84
Date d'inscription : 10/04/2013

Voir le profil de l'utilisateur http://esperanto.eklablog.com/#top

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum