Discord
Événements
Derniers sujets
» Open de Bruxelles 2019
Lun 21 Jan 2019 - 13:12 par kire

» CANNES 2019
Dim 20 Jan 2019 - 20:09 par KENAYU

» 6ème Shogibanizer
Dim 20 Jan 2019 - 19:31 par Gromi

» Se présenter, c'est aussi participer à la communauté!
Ven 18 Jan 2019 - 17:27 par bakashogi

» 11 règles de politesse
Mer 16 Jan 2019 - 19:21 par Fritz Bobun

» nouvelles vidéos
Mar 15 Jan 2019 - 21:56 par Fritz Bobun

» Jouer au Shogi à Besançon : où et quand ?
Mar 15 Jan 2019 - 12:12 par Gromi

» 2019 01 12 : Tournoi lyonnais + 1 an du club !!!
Lun 14 Jan 2019 - 20:54 par Fritz Bobun

» Problème de shogi #10
Sam 12 Jan 2019 - 1:03 par boris_csb

Rechercher
 
 

Résultats par :
 

 


Rechercher Recherche avancée

Les posteurs les plus actifs du mois
Fritz Bobun
 
bakashogi
 
christophew
 
François
 
Gromi
 
kire
 
boris_csb
 
Pierre Alix
 
Wor
 
gunjin
 

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Aller en bas

Esperante regulo de la "Dobutsu" ludo

Message par Léopard le Sam 20 Sep 2014 - 13:21

Dobutsu estas japana tabulludo por du ludantoj, simila al ŝakludo. La eta tabulo enhavas 12 fakojn aranĝitajn laŭ tri kolumnoj (A, B, C) kaj kvar linioj (1, 2, 3, 4). Fronte al la linio n-ro 1, kiu reprezentas la ĉielon, logike troviĝas la ĉielludanto; kaj fronte al la linio n-ro 4, kiu reprezentas la arbaron, troviĝas la arbarludanto.
Je la komenciĝo de la ludado, ĉiu el la 2 ludantoj havas kvar bestajn pecojn sur la tabulo: unu ĝirafon, unu kokidon, unu leonon kaj unu elefanton.

La arbarludanto havas sian elefanton en la fako A4, sian leonon en B4, sian ĝirafon en C4 kaj sian kokidon en B3.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la ĉielo sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la ĉielo, ĝi povas iĝi kokino.

Male, la ĉielludanto havas sian ĝirafon en la fako A1, sian leonon en B1, sian elefanton en C1 kaj sian kokidon en B2.
Por venki, ŝi aŭ li devas kapti la leonon de la kontraŭludanto aŭ ĝia leono devas iri al la
arbaro sur sendanĝerajn fakon. Se ĝia kokido iras al la arbaro, ĝi povas iĝi kokino.

Oni scias al kiu apartenas besto rigardante ĝiajn piedojn.
ili estas direktataj al la posedanto.

La unuopaj specoj de bestaj pecoj diferenciĝas en maniero, per kia ili moviĝas sur la luda tabulo, sed ĉiu moviĝas nur je unu fako.
La elefanto moviĝas diagonale; la ĝirafo moviĝas sur kolumnoj kaj linioj; la leono moviĝas en libervola direkto, t.e. sur ĉiujn fakojn cirkaŭen; kaj la kokido moviĝas nur antaŭen.

Iu kontraŭludanta besto estas kaptita, kiam besto alvenas sur ĝia fako. Ĉiu kaptita besto iĝas tuj bestoj de la kaptanta ludanto. Ĝi restas sur la tablo, videbla de la kontraŭludanto ĝis la ludanto remetas ĝin en la ludo sur malplena fako.
Oni rajtas remeti nur unu beston je ĉiu ludvico kaj tio anstataŭas moviĝon de peco sur la tabulo (oni ne movas beston dum vico, kiam oni elektis remeti kaptitan pecon en malplenan fakon.)

VI POVAS LUDI TIE : http://81dojo.com
vi elektas "catch the lion"
Léopard
Léopard
Général d'Or
Général d'Or

Nombre de messages : 106
Date d'inscription : 10/04/2013

http://esperanto.eklablog.com/#top

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum